BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Sunday 9 October 2011

PROGRAM KEMBARA SMK KEMPAS 2011

Assalamualaikum..


Alhamdulillah,semua aktiviti untuk program kembara berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah..Terima kasih kepada Puan Zalina,Encik Aziezul,En Hairi,dan juga Puan Zubaidah yang mngiringi perjalanan kami selama 2 hari 1 malam ke negeri Melaka dan Negeri Sembilan pada 8 & 9 Okt 2011..


 Pada hari pertama,kami melawat makam Raja Melewar,MAkam pahlawan Dol SaID,Muzium Melaka dan aktiviti malam pula aktiviti bebas ke pasar malam..Hari pertama amat memenatkan kerana kami berjalan dari waktu pagi hingga ke malam..Tapi semuanya berasa puas hati...


Pada hari kedua pula,kami melawat ke Istana Seri Menanti dan juga bermandi-manda di Wet World..Semuanya gembira dengan aktiviti yang dijalankan....


Dan pada hri kembara ini jugalah,aku berbual semula dengan SI DIA walaupun aku rasa segan dengan die...tapi alhamdulillah,kami buat2 tiada ap yang berlaku..Aku membantunya mnjadi cameraman bersama Faimi,HafieZ,Dinesh Dan Nizam...Terima kasih sebab abg selalu baik ngan yaya walaupun yaya bnyak buat abg rasa tersinggung..Maafkan yaya.,.Abang mmg baik..


So segalanya selesai dan kami pulang kembali ke SMK Kempas tepat jam 7:00pm.. (^^,) ALHAMDULILLAH~~ semoga kem yang akan datang lebih menarik dr kem sebelum ini..

No comments:

Post a Comment