BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Saturday 27 August 2011

Perjalanan Sayangku. . .

Assalamualaikum..


Malam ni Si Dia akan pulang ke kampung halaman..Walaupun aku xdapat call Si Dia kerana aku berada di Singapore,namun aku mendoakan keselamatan perjalanannya bersama along..Mudah-mudahan Si Dia berasa bahagia apbila berjumpa dengan kluarga yang sangat Dia rindui di kampung..


Tetapi betapa sukarnya aku di sini kerana tidak dapat mendengar suaranya,facebook pun dia xon9,yahoo messenger pun dia x on,mcm mne aku ingin sentiasa mngetahui ap yang dibuat..


"Abang,jaga diri baik2..Tak perlulah ingat tentang diriku..fokuskan hatimu buat keluargamu..Yaya di sini pasti dalam keadaan selamat.."


                       (-_-) SELAMAT JALAN SAYANG

No comments:

Post a Comment