BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Saturday 27 August 2011

Sweet Memory

Assalamualaikum..


Birthday disambut dengan rakan sekerja
Hari ni berkaitan dengan kisah Si Dia..Yaya rasa happy sangat bila tengok gambar ni semula..walaupun yaya xdapat nak sambut dengan Si Dia secara personal,tapi Alhamdulillah..At least ada juga orang yang sambut birthday ngan si Dia..Sewaktu yaya update blog ni,,hari penting ni dah pun berlalu hampir sebulan 24 Julai 2011..


S0pannya nak potong kek..

Sambutan cuma disambut secara kecil-kecilan..Sebenarnya,,yaya dah berniat untuk membeli hadiah yang special buat Dia..Hadiahnya ialah baju kemeja dengan necktie yang mmang yaya beli khas untuk smbutan birthday Dia..Tapi masa tu ada masalah keluarga yang membuatkan aku terpaksa cancel semua tempahan tu..yang aku sempat beli cuma 2 Necktie dan 1 set Clip tie..Harga pun x laa semahal mana..Yaya beli ap yang ya termampu..


Cut the cake..Give me,please ?
Bahagia yaya bila melihat Si Dia pun Happy..So umur Dia sekarang dah pun mencecah 26 tahun..Bila laa nk mencari calon isteri ye?? Yaya cuma mampu menjadi teman paling rapat ngan Awak buat sementara waktu je..Memang kita selalu contact,selalu tanya khabar,selalu berkongsi pendapat,selalu berkongsi rahsia,selalu menceritakan masalah,selalu bagi semngat tapi saya hanya dapat rasa ini semua hanya smntara je Sayang..
Apa2 pun,,Yaya harap abang selalu bahagia dengan khidupan abg..


  KEBAHAGIAANMU MERUPAKAN KEBAHAGIAANKU JUGA

No comments:

Post a Comment