BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Thursday 21 February 2013

KEMBALI MELAUNGKAN SUARA MERDU DI DATARAN SMK KEMPAS

Assalamualaikum..

Hah!! hari ni ada story baru.. wiieeyyy!! wwiieeyyy!!! Alhamdulillah!! akhirnya ideaku membuahkan hasil..Aku mendapatkan ide selama 40hari 40malam.. hohoo..lama tak??
hahaha.. xde laa..dalam waktu semalaman aku mencuba mencari step-step formasi yang kreatif untuk pasukan kadet polis...I LOVE YOU ALL okay..Sebab tu laa aku datang membantu pasukan kita nih...

Walaupun ada budak baru yang lambat PICKUP,at least aku tak putus asa nak ajar diorg lagi..aku akan ajar diorg sampai diorang boleh.. Budak-budak lama jangan ckap laa.. jalan macam 150km/h.. Pernah sampai aku dah hampir lemas tak cukup nafas bagi arahan,,,hahaha! laju sangat..nak aja aku senyap,tapi takut diorg langgar kereta orang plak!! hahaaha~~

So aku cuma harap~~ Kadet Polis wanita boleh tingkatkan prestasi!!

Jangan risau,aku ada untuk korang!!
Jangan berpuak-puak~~ itulah nasihat yang selalu aku pesan..hooohooo

No comments:

Post a Comment