BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Saturday 8 February 2014

MULA MENCARI KECERIAAN SANG HATI

Akhirnya keceriaan aku adalah mereka...Mereka pengubat luka..Betullah kata ustaz , Kebahgiaanku hadir apabila melihat orang yang aku dekat mengukir senyuman..Tidak kira sama ada besar mana masalahku timbul,hatiku terasa sangat2 bhgia melihat adik2,kawan2,abang2,kakak2 ku tersenyum dengan kehadiranku..

Aku hadir dengan senyuman,mereka sambutku dengan pelukan mesra..Aku tak menyangka ukhuwwah kami tererat dengan ketat meskipun perbezaan umur kami yang jauh..

Akak doakan adik2 mampu meraih kejayaan..Akak mohon maaf ,akak hnya mampu jenguk dengan tempoh yang amat singkat sebab akak sendiri ad tanggugjawab yang ingin digalas...

Cikgu Salam...
Insan inilah sentiasa memberikan aku kekuatan,nasihat.. berjumpa dengan dia tadi buat aku rasa happy sangat2..dengan lawaknya yang x sudah2... menganggap aku sebagai seorang adik.. I appreciated..!!

Apa-apa pun hari ni aku bahagia.. esok dah kembali ke KMNS.. smoga senyuman mereka menjadi tonggak semngat ku...!!
in shaa allah.. Good luck adik2 yang ingin ke perlawanan kawad kaki formasi dua minggu akan datang.. semoga Allah memberkati pertemuan kita hari ni



No comments:

Post a Comment