BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Thursday 23 May 2013

Menghitung Hari . . . . .

Lambang KMNS
Ouhhh...!! 27 - 23 = 4

It means only 4 days to go... Aaarrgghhh... dh nak daftar ke KMNS ke??
Aloooo~~~ Rasa nnti rindu ummi laaa... huhuuhuh...
Umi, abah, thanks a lot for buying me everything that I need before I'm heading to Kuala Pilah. . . 
Terasa macam, OH BANYAKNYA pengorbanan parents I sggup buat itu dan ini bertungkus lumus agar aku mendapat kelengkapan yang secukupnya...

Dan lagi satu, aaku rasa aku dah persiapkan mental dan fiizikal aku untuk menjadi seorang PELAJAR semula. . . . Nak kata masuk matrik ni adalah budak-budak pandai.. Aku tak la PANDAI ,actually . . .
Serious tau, SPM last year, I didn't got the straight A's... How can I do?? itu saja yang aku mampu beri... Mungkin aku terlampau busy sangat sehingga tak kisahkan pelajaran kot...huhhu MENYESAL sikit laa. . . .

apa-apa pun, now i'm busy for making a preparation.. packing baju2, pilih baju kurung apa nak pakai,borang2 yang perlu diisi,dicop,di tandatangani... HUH -.-" sangat2 banyak ye..
hahhaa...

Gambaran awal keadaan hostel di KMNS
Salah satu semangat untuk aku ke matrikulasi ialah kerana ada program KAKOM!!
yeeeaahh!! that's it!! KAKOM..!! what the KAKOM?? binatang apa tu???
itu adalah singkatan bagi "Karnival Kokurikulum Matrikulasi" .. is't right?? oh maybe... lbih kurg laa...
Aku dah rancang awal2 nak amik bhgian dalam netball... yeah!! 

Aku harap jugak kawan2 baru kat sana berikan kerjasama yang baik laa...kita semua ahli baru dan perlu lah saling bantu membantu kan?????? kan???? kenal hati budi masing2. . . . yeeezzzzaaahhhh!!!

Apa-apa pun, harap2 dapat menyesuaikan diri kat sana secepat mungkin..tak nak lah amik tempoh yang terlalu lama... Aku harap dengan kebisingan aku,aku mampu cari kawan secepat mungkin..bukan BECOK la,, I mean ramah dengan semua orang..hahahaha (^_^)"

KMNS wait for me yaaa~~!!!


Peta ke kawasan KMNS

No comments:

Post a Comment