BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Friday 15 March 2013

DAPAT PANGGILAN . . . .

Assalamualaikum ...
 hohohhohoo~~~ Nak tahu tak?? pagi tadi yaya dapat panggilan daripada pihak sekolah....

"Assalamualaikum,boleh saya bercakap dengan Nurul Hidayah?"
   "Waalaikumsalam..ye saya sendiri.."
"Tahniah Hidayah,awak dijemput untuk ke majlis Anugerah Cemerlang Sabtu ni 16/3/2013"
   " errr ???"
"Awak mendapat anugerah Pelajar Terbaik Kokurikulum"
   "In shaa allah saya datang ye.."
"terima kasih ye...bye"
    "Bye"

Tiba2 hati ni nak melompat tinggi-tinggi!!!! ALHAMDULILLAH Ya Allah,kau kurniakan aku kejayaan...!!
Akhirnya selama 5 tahun aku bergiat aktif dalam pelbagai aktiviti sekolah,akhirnya aku di iktiraf juga... Tak sia-sia aku berhempas pulas mengejar nama dalam bidang kokurikulum dan mengejar kejayaan dalam kurikulum pada waktu yang sama...yahoo~~ Happy sangat2.. Ni yang buat aku semngat nak sambung belajar lepas nih..
Aku ingat kata-kata Cikgu Salam "Yaya kena selalu kuat ..Tak kisahlah orang nak cakap apa pasal diri kita,yang penting kita dah usaha dan kerja keras kita guna tenaga sendiri..Jadi,jangan pikir cakap orang... sentiasa SEMANGAT..!!"

Yes..!! Yes..!! and Yes..!


Jazakallahukhairankatsiran kepada ssiapa yang banyak tolong yaya.. kepada ssiapa yang nak jtuhkan yaya dulu tu pun yaya nak ucap trima kasih sebab orang macam anda lah buat saya semakin KUAT..!!

Sabtu ni kawan baik kita pun dapat anugerah jugak.. ANUGERAH KHIDMAT BAKTI SEBAGAI PENGERUSI PUSAT SUMBER.. tengok je dia kecik tapi pengerusi tau..!!

No comments:

Post a Comment