BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Wednesday 27 March 2013

Keputusan SPM dan ganjarannya...


With my family
Assalamualaikum...Alhamdulillah..
tarikh keramat pada 21 mac yang lalu telah pun menjelaskan kesemuanya tentang usaha ku selama ni...
Keputusan SPM diumumkan... berdebar-debar hati bagaikan ingin gugur ke tanah...
Aku berfikir kemungkinan aku akan gagal dalam bberapa subjek yang agak kritikal...
tapi ALHAMDULILLAH syukur padamu Ya Allah... Walaupun aku tak mampu beri straight A's tp itulah yang hanya aku mampu lakukan..
pelbagai kenangan yang xdapat aku lupakan semasa bergelar sebgai PELAJAR SPM 2012...

Selepas mendapat result,aku hanya ingin mendapat kucupan syukur dri ibu dan ayah.... 
esoknya kami sekeluarga terus bercuti ke Pulau Tioman.. Ibu dan ayah amat memahami aku yang sangt cintakan laut.. di sana aku merasakan ketenangan yang amat sangat..melihat khidupan laut yang indah..
semoga aku diberi pluang skali lagi untuk ke sana lagi...


Suasana di Kampung Paya,Pulau Tioman
Ikan oh ikan

Ferry Park di Kampung Tekek Pulau Tioman

Bersama cousin2 di Taman Laut

Get ready for Scuba

Indahnya laut Tioman...

Hasil pancing...ikan di tioman cantik2..

Di Pinggir pantai

Mandi bersama ikan-ikan di taman laut

Berjoging di pagi hari sambil menunggu matahari terbit

No comments:

Post a Comment