BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Friday 15 March 2013

IMPIAN KU . . . . . .

Banyak betul impian aku nak kejar......
Aku mengharapkan lepas aku ambil result SPM nih,aku layak ke Matrikulasi... nak ke asasi tu aku tak yakin,maklumlah standard kepandaian aku ni x lah se level pelajar cemerlang..!!! aku cuma sederhana je..jadi aku dh target nak blajar shbis baik msa di MATRIKULASI tu nnti,,,

Selepas tu aku mungkin nak kejar untuk ambil tempat dalam bidang perubatan..Aku nak jadi seorang doktor...Tapi bukanlah aku nak famous,aku tahu jadi doktor ni x lah mudah...tpi aku nak jadi doktor untuk aku beri pluang pada dri sndri untuk mnjlankan fardhu Kifayah di bumi Allah ni..aku teringin nak berkhidmat dengan masyarakat!! aku harap aku mampu menjadi doktor...
Teringin nak sambung belajar ke Mesir...tak kisahlah di Universiti apa pun..yang penting dalam bidang perubatan..tengok akak-akak yang smbung belajar kt sana smuanya happy,bersemangat,taat pada agama..Indahnya ISLAM klau dpraktikkan dalam kehidupan sebagai seorang penuntut... :)
nak pakai uniform putih tu..!!! 

Aku harap lepas aku kerja nanti,aku nak beli kreta honda..!! gambar bawah tu kreta favourite,,,hahaha... aku harap sngat bila aku dh kerja,aku dpat jaga parents aku...Selama ni smua orang anggap negatif pd diri aku,,aku rsa dgn mnuntut ilmu bersungguh-sungguh je yang dapat buka mata hati diorg yang aku ni xlah sperti ap yng diorg kata kan,,,huhuhuhuhu!! (sangat bersemngat ye ayat aku nih) 
dan yang lagi penting,dapat bakal suami yang taat pada agama..kalau boleh nak  extra package.. nak yang tggi .bdan sasa macam imran ajmain..!!! yyyeeeehhhaaaa,,,dia lah lelaki idaman aku...tp x laa menghaarapkan imran tu jadi future husband bcause aku ni kuat cmburu..kalau dh jadi husband tp dia bnyak ambil gmbar dengan pminat2 terutamanya wanita,balik siaplah dia makan sidekick aku ni hah!!! hikhihkik..sedikit perkongsian..

No comments:

Post a Comment