BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Tuesday 14 May 2013

Aku EGO . . .

Kelemahan aku,aku pantang DICABAR...
Aku masih lagi tak mampu untuk menjaga hati orang yang aku sayang...
Aku masih lagi tak mampu memahami orang yang aku sayang...
Aku masih lagi tak mampu memberikan sinar kebahagiaan untuk orang yang aku sayang..

Dia taknak lagi berkawan dengan aku,,,
Aku tidak tahu sama ada itu hanya gurauan ataupun betul-betul niat dari dalam hatinya..
Tapi aku terus memutuskan hubungan silaturrahim ini...
Allahu Ya Allah,
ampunkan hambaMu ini Ya Allah.....
Aku tidak tahu sama ada aku menyesal atau tidak dengan perbuatan ku...
Tapi kenapa aku bergurau sedikit sahaja dia perlu marah-marah??
Sampai bila aku ini perlu dimarah??
Kenapa aku yang selalu dimarah??

Aku ini siapa sebenarnya buat mereka??
Adakah aku setakat sahabat di saat mereka bahagia??
Adakah aku ini musuh di saat aku tak mampu menaiki tangga kejayaan??

SIAPA AKU DI HATI KAMU SEMUA??!!!!!!!!!!!!!!
SIAPA!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment