BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Thursday 19 June 2014

LAST MATCH

Bila rasa diri sibuk, aku rasa BEBAS dari masalah yang dihadapi.. Makin lama aku dapat rasa orang di sekeliling ku semakin happy.. Alhamdulillah lah macam tu... 




Kak Aen ngan Abang Ali pun hubungan makin pulih.. Aku tumpang bahagia lah.. syukur sangat2 bila kak ain bahagia.. Abang pula dapat naik pangkat hari tu.. Fauzan pun dah honeymoon dengan istri.. Jualan mama makin memberangsangkan.. Aku bahgia dengan rezeki yang Allah anugerahkan pada insan yang dekat dengan aku.. ALHAMDULILLAH.. rezeki dan nikmat kebahagiaan yang tidak terkira  nilainya.. 


Aku pun dah malas nak fikir tentang silam.. Aku belum lagi nyatakan pada mama,tak apalah,biarlah diam ditelan waktu..Aku malas nak menjawab soalan mama nanti..pastinya aku diserang soalan bertubi-tubi dan mengusutkan aku.. Yang penting sekarang aku dah memang langsung tak ambil tahu tentang dia.. Hati aku dah TAWAR dengan mana-mana lelaki.. Tak tahulah sakit di hati tak hilang lagi.. Kalau mengikuti aktiviti dia,aku lah yang bodoh.. budak dah taknak kat kita,ada aku kisah??? baru-baru memang lah ada tapi lama-kelamaan jadi "lantak dia lah".. dia tak fikir aku,aku nak fikir dia buat apa..Seksa peraasaan sendiri je.. kalau ada makwe baru pun,lagi bagus.. (ayat nak sedapkan hati) bhahaha

Petang ni perlawanan terakhir.. ouh i see.. baru lah aku perasan,family aku x pernah datang tengok aku lawan sejak aku sekolah rendah.. Kadang-kadang teringin juga nak tengok diorang datang.. Macam family member aku buat.. datang dengan bagi sokongan walaupun anak dia hanya duduk di bangku simpanan... Alahai nak buat cm mana.. tak do jodoh katanya.. tak apo lah.. yang ponting semangat diorang ado dalam diri den ni hah..



Somalam pun den dah selosai poie kursus perkahwinan ni hah.. bukan den gatal sangat nok monikah,sajo jo kutip ilmu di dada .. tak fikir lagi nak cintan cintun ni..takut den dikecewakan lagi.. risau.. tapi padahnya den asyik terkono jah dongan ponceramah tu hah.. maklumlah, peserta laie datang dongan bakal bini,bakal lagi,den sorang jo dtang sorang diri.. haha.. tak polah pokcik.. den torimo jo lah!! 

Lepas ni bulan puasa pulak.. yang pastinya dah 3thun arwah pergi kali ni.. maklumlah,meninggal di malam pertama ramadhan buat kan hati aku ni terkesan sangat2.. alhamdulillah,aku ad je masa untuk jumpa mak dia.. senyum je wajah sang ibu walaupun aku tahu hatinya perit sangat memikirkan kehilangan anaknya.. tak pelah makcik.. sabar.. kita ada Allah.. Putra selalu datang teman makcik kalau di rumah katanya.. begitu juga aku.. aku merasakan dia selalu hadir memerhatikan aku .. hemmmm..

hohoho... okay2 .. semangat!!!!!!!!!! semangat... beg hoki tu pun dh ready untuk diangkut.. engine kereta pun dah panas.. nak chou cin cau dlu.. lepas ni ntah sempat agi ke tdak sentuh blog ni.. haha.. lantak la.. aku bukan slalu online pn... layan pn whatsapp je.. itu pun sbb hal kerje..haiyaaa... takpe2.. yang penting biasiswa setiap bulan msuk RM4k dalam bank.. hahaa..simpan buat kahwin... nak gi umrah.. macam2 la.. yang penting kucing aku slalu jugak makan sedap.. hahahaha!! alahai "KECIK" kau tu pengubat rindu tahu tak??!! 


No comments:

Post a Comment