BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss Nurul

Miss Nurul

Friday, 6 June 2014

RESULT TUBIK DOH..

Result dah kluar... Jeng jeng jeng . . . 
Mula-mula nak kuatkan hati tak nak check tapi fikir-fikir balik, kalau nak tunggu surat dari abang POSTO bila nak dapatnya.... So I made a decision to check my result and finally. . ..  
Tadaaaaaaaaaaaaa...
All subjects I got A but Biology I got B+
ottoke?? 

Memang biology ni susah sangat nak dapat A...tak apelah.. takdo rozoki.. nak buek camno . .

(loghat nogori kombali nampaknyo)

Whatever it is,Allah had paid off everything.. Alhamdulillah ya Allah.. Syukran Ya Allah...
Kak Azizah pun nice jugak PNGK nye and we have the same PNGS.. hahaha.. adik ngan akak mmg kena sama agaknya.. alahai.. comey...

So now,  just waiting for degree intake... UPU i tak kan adjust apa2.. I will stick with my first plan..
Sport management.. yeehhaaaa~~!!! hopefully dapat lah ..

But for the other side, I want to ask Am about his result.. but . . . I thought he will never reply my message anymore.. so I just left him laa.. Apa khabar dia agaknya... hemmm.. kenapa dia boleh pudar.. yang aku ni makin lama makin sayang.. SYOK sendiri eh?? apa2 jela.. lama-lama okay la...
Nak enjoy2 dulu.. taknak dah fikir benda ni lagi.. kesian kat hati.. asyik sedih je..

Apa-apa pun tunggu panggilan .. yeay!! now I training dansa.. aku menari?? Hello.. I can do it okay even nampak macam keras.. hahaha.... yang penting saya berpuas hati dengan result mtrikulasi.. berhempas pulas 10 bulan dan itulah hasilnya.. Dean list even tak dapat 4.0 flat...

No comments:

Post a Comment